Väntan

Nu går min buss om 45 minuter och jag är nästan färdig ska bara se om jag får i mig lite frukost också.
Sen ska jag till ungdomsmottagningen och det låter väl jätteskoj =/ Tillbaka till skolan sedan för att ha Matte och Historia vilket jag inte pallar idag är hur trött som helst.

Gårdagen var lyckad, jag och Erika hade roligt tillsammans bara degade för det mesta. Sen åkte jag upp till träningen och var där i två timmar. 20:00 hade jag kommit hem till jååååååge. Vi hade köpt mat, dricka och hyrt film kan kvällen bli bättre? :D  Svar: NEEEEEEEEEJ

Ikväll kommer Erika hem till mig vi ska äta tacos och mysa :D
Vill du vara med?

Kommentarer
Postat av: Jennie

hur gick de på ungdomsmottagningen? :)





kan tyvärr inte joina er ikväll :( är typ dunderförkyld.

2008-08-22 @ 19:37:20
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0