just nu

Just nu vet jag inte vad som händer med mig. Min ångest är tillbaka, den fyller upp hela min kropp. Jag vet inte vad jag ska göra längre jag försöker kämpa, men imorse så orkad jag inte ens ta mig ur sängen. All press som är just nu, skolan, körkortet och att bara räcka till. Älsklingen frågade igår om det berodde på honom, det är de sista min ångest beror på. Utan simon hade ångesten nog vara värre för då hade jag inte orkat kämpa utan struntat i allt som jag gjorde förut. Nu vill jag kämpa och kan bara tacka min underbara pojkvän för det. Pratade just med Erika, min underbara Erika. 10 dagar som sagt tills du kommer tillbaka till Göteborg du förstår nog inte hur mycket jag saknar dig. Behöver ha dig här i göteborg, saknar våra fikor, våra kvällar tillsammans när vi var ute och gick och bara pratade om allt. Men snart så skapar vi nya minnen tillsammans. tack för att du är en av mina närmaste vänner. <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Man får ju ha sina dåliga dagar med. Men jag förstår precis hur du känner med pressen. Måste du ta körkort just nu? Om du bor i Göteborg så klarar man sig ett tag utan.. Satsa bara på det du vill!

2008-12-10 @ 12:40:40
URL: http://nolow.blogg.se/
Postat av: Jennie

uusch :/ men skit i skolan gumman och koncentrera på allt annat <3 säg till om du vill ta en promenad nån dag!

2008-12-10 @ 14:13:53
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0