13/11-2008

Varför ska människor tro att de är bättre än andra och tro att de sitter högre upp på tronen?
De kollar ner på en och pratar en massa strunt som inte är det minsta sanning,
de blir avundsjuka när de inte får de dem vill ha.

Skitsnacket går det aldrig att  få ett slut på,
det är väldigt synd för det förstör så mycket.

Fick veta en sak idag och det gjorde verkligen
så jag tappade lusten i hela kroppen.
Vill inte gå på hennes fest, vill inte gå till skolan,
vill inte ha champang frukost med klassen osv.
Hur kan människor vara så kalla och tro att de är bättre än andra?

Orkar verkligen inte med alla lågstadiefasoner längre.
Jag har växt upp från det för länge sen.
Det där med skitsnack bakom ryggen kommer man ingenstans med.
Jag vet att man inte kan gilla alla människor det gör inte jag heller.
MEN bara för man inte tycker om någon så ska man inte snacka skit.
Vill bara att vissa människor ska kliva av den höga hästan och sluta
tro att de är bättre än alla andra för det är just den saken med att tro
att man är bäst som gör att andra människor börjar dra sig åt andra hållet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0