19- november

Klockan är lite efter halv 6 men det e svart ute.
Nu är det verkligen vinter, börjar bli trött på mörkret.
Jag vet att mörkret kommer stanna en bra tid framöver.

Nu har jag jobbat med min projektarbete och räknat matte
i drygt 3 timmar. Nu var det dags för att ta det lugnt en stund.
Ska snart ner och läsa lite teori och få in det sista i knoppen min.

Sen ska jag in till Robert som hjälper mig med matten,
tackar mina underbara grannar att dem finns faktiskt.
Sen skulle jag behöva tvätta en maskin svart tvätt märkte
idag att jag absolut inte har några kläder rena och det är rätt segt.









Planer för imorgon då ?  ?


Ute med hunden runt 07:00
Teori provet, ajjemen.!
Ta en fika med Markus.
Hem jobba med projektet.
Träffa älsklingen ? ? ! (man kan alltid hoppas)
Lägga mig tidigt

Men men nu blir det en kopp kaffe































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0