Helgen :)

Helgen har jag spänderat med min älskling, hade lite diskutioner om hans spel som jag verkligen hatar men men jag får stå ut med det. Vi har kollat på film myst, städat och lite annat (A. Sen har jag jobbat vilket inte alls var roligt börjar faktiskt tröttna på att jobba, tycker inte att man uppskattas så himla mycket faktiskt. Man ska bli uppskattad på sitt jobb det är något som jag inte bli på mitt jobb och det är något som jag verkligen är trött på. Nu är det måndag igen och veckan är snart i gång igen. Idag är det en lång dag i skolan 10:00- 17:00 orkar dock inte men men det måste göras.... Har dock bara 3 långa jäääävla lektioner. Filosofi just nu ska snart få tillbaka tentan vill bara att min lärare ska sluta babbla för han snackar så jääääääävla fort. Man hinner för fan inte med att anteckna. . . Längtar till ikväll för då får jag somna brevid min älskling igen. Kommer dock slockan väldigt tidigt eftersom jag har haft en sånn huvudvärk ett tag nu :S

Kommentarer
Postat av: Janniké

aa ja vet, men de e snyggt så vem bryr sig

2008-11-25 @ 16:07:18
URL: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0