Lördag

Jag hör hur vinden skriker utanför mitt fönster.
Regnet slår mot fönsterrutan, nu känner jag
verkligen att det är höst. Klockan är halv 9
och jag fattar verkligen inte varför jag är uppe.
eller jo egentligen.

ska ta bussen 09:20 och åka till solariumet
oh sedan till skolan för att vara med på öppethus.
det kan vara rätt skoj sitta i datorteket en hel dag
med suzz kan det bli bättre? :D

Vill dock inte lämna älsklingen för han ligger
i sängen med hög feber just nu och ont överallt.
Tycker så synd om honom, vill inte lämna älsklingen
men just nu så måste jag ändå till skolan.
Solariumet ärbara ett stort plus i kanten (A)

Älskar min Simon mest av allt <3
Har aldrig varit såhär lycklig
som jag är just nu. Hoppas att
detta varar för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0