2008, har tagit slut.

Idag har år 2009 tagit sin start och snart har jag överlevt 1 januari -2009. Hur har mitt år 2008 varit då? Hur har jag mått? vad är det som har hänt? Bra och dåliga stunder. 2008 hade en hyffsad dålig star, nyårs firande blev en katastrof för att fira in det nya året. Slutade med att jag sov på tolvslaget. Skolan var jobbig hela våren mycket att göra, massa prov och ett häktiskt schema. Jobbade väldigt mycket under hela året behöver pengar till mina fortsatta studier som antagligen startar hösten -09. I April fyllde jag även 18 år trodde att det skulle vara något specielt men kände mig exakt likadan, men det var roligt att få gå på krogen. Under april så fick jag veta att min dåvarande kille hade varit otrogen med en av mina närmaste vänner. Det kände i hjärtat och sen att det var min brors tjej som berättade tog ännu mer. Och sen att min dåvarade kille nekade allt, det sårade mig. Under hela sommaren blev jag telefontrakaserad och höra att han ville ha tillbaka mig. jag orkade inte tur att vi skulle åka 3 veckor till kroatien och besöka släkten. Pappa hade även en överraskning, vi skulle på på ett 5 stjärnigt spahotell. Det var något som jag verkligen behövde. var tvungen att byta nummer och allt lugnade ner sig. Mina vänner fanns för mig hela sommaren och hjälpte mig igenom allting vet inte vad som hade hänt om jag inte hade haft mina underbara vänner som stöttade mig i ur och skur. sen började skolan igen och det var skönt att träffa alla kompisar och komma in i skolarbetet igen. Och självklart starta sista året på gymnasiet. Mådde däligt ändå till det blev september då träffade jag någon, som skulle betyda mer än guld för mig. Simon, min underbara simon. Han är världens bästa pojkvän, han stöttar mig genom allt. De sista 3 månaderna flöt på väldigt bra. Öis kom upp i allsvenska, jag fick min drömprins, skolan gick väldigt bra och fick bara en massa underbara minnen tillsammans med mina vänner. Tiden gick så himla fort helt plötsligt var det december skolavslutning, julafton och igår var det nyårsafton. Nyårsafton tillsammans med simon. Att stå ute på utkiksplatsen och kolla ut över hela göteborg tillsammans med min pojkvän. Se alla raketer färga himelen i olika färger och till sist när klockan slår tolv slyger champangen och en nyårskyss. 2009 kommer bli ett bra år tillsammans med min underbara pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0